17 Mart 2013 Pazar

PAZAR GÜNÜ, SENİ SEVİYORUM!

Merhabalaaaaaar :) Dün malesef uyuyakaldığım için stil post'u beklemek, daha doğrusu uyumak zorunda kaldı :P Ama bu gün oldukça enerjik başlamış bulunmaktayım güne.İsterseniz önce bir şarkıyla başlayalım, ne dersiniz? :)

Bugün söz verdiğim gibi kendi yaptığım dıy projelerine yer vereceğim.Öncelik tabiki ayakkabıların! :)


Bambiden aldığım bu ayakkabımı çok seviyorum ama artık neredeyse herkeste aynısından var.Ben de özel bir şeyler yapmayı düşündüm.Silikon tabancam sayesinde uçlarına silikon sürdüm ve evde bulunan daha önceden aldığım rengarenk boncukları üzerine döktüm.Elimle de biraz sağlamlaştırdım.Sizi bilmem ama sonuç benim hoşuma gitti :) Ama ayakkabının hepsine uygulasam mı yoksa sadece burun kısmında mı  bıraksam, karar veremiyorum.Birde unutmadan, eğer sizde silikon ile çalışacaksanız mutlaka eldivenlerinizi takın ve çoook dikkatli olun.

Bu günlük benden paydos, sanırım gidip kahvaltı yapacağım.Size de iyi pazarlar dileriim.Hava pek güzel değil farkındayım.Evet elbise giymeyi bende istiyorum sizin gibi ama birazcık beklemek zorunda sanırım kızlar :( Size önerim kahve+film+kitap+müzik.Belki biraz da dıy :)

Film demişken bi' tane tavsiye etmeden olur mu hiç :)



   Hala izlemeyeniniz var ise 3 idiots'ı şiddetle tavsiye ediyorum.3 saatmiş amaaan sıkılırım ben diye gözünüz korkmasın, kesinlikle değer.Ya da başka bir hint filmi alternatifi; "bride and prejudice" ya da "ı hate luv storys" İkisi de birbirinden sıcak birbirinden eğlenceli romantik komediler.
   Ama eğer tüm bunlara rağmen hint filmi sevmiyorsanız işte günün son alternatifleri: romantik komedi filmler içinden en sevdiklerimden olan "aşk çeşmesi" ve "başımıza gelenler" Aranızda josh duhamel sevmeyen varsa da artık ona bir şey diyemeyeceğim malesef :P Ve romantik- komedi-aksiyon tarzda muazzam keyifli bir film; "Gece ve Gündüz" Tom Cruise ve Cameron Diaz yine döktürmüş.Benden bu kadar artık gerçekten gidiyorum fazlasıyla acıktııım.Hoşçakalınn :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder