14 Mart 2013 Perşembe

MODAYA DOĞRU İLK SELAM, BAŞLANGIÇ :)

Merhaba, bonjour, 你好, hei, ¡hola, ciao, こんにちは, salve, привет :)

Şu an ilk blog yazımı yazmaktayım ve oldukça da heyecanlı olduğumu belirtmek isterim :) Yıllardır takip ettiğim moda blogları hakkında her şeyi yalayıp yutmuş, tabiri caizse modaya doymuş bir insanım.
Hep aklımda vardı bi' blog açmak diyordum işte hep "bi blog sayfam olsa dıy fikirlerimi paylaşsam, geniş kitlelere sesimi duyursam" diye, bugüne kısmetmiş :) Bu sayfada  sadece moda yok aynı zamanda, hayattaki güzelliklerin hepsi var.Mesela taze taze daha sıcağıyla indirime girmiş ayakkabılar elbiseler neler neler :P
Sizinle deneyimlerimi ve fikirlerimi paylaşmak istiyorum.Ve sizinde fikirlerinizi duymak istiyorum.Herkeste mi var yoksa ben mi biraz çatlağım bilmiyorum ama hayatımın yüzde 99 u tutkuyla yaptığım işler.Öğrenciyim, hem de lise son öğrencisi.Kabul etmeliyim ki sınavlardan nefret ediyorum ama sınavların bana öğrettiği çok muhteşem bir şey var: Hırs.Ne olmak istediğimi, neler yapmak istediğimi biliyorum.Geriye sadece bunları başarmak için biraz terlemek ve akıl yürütmek kalıyor.
He bu arada adımı söylemeyi unuttum sanırım, ben Z. :)
Lütfen takipte kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder