16 Mart 2013 Cumartesi

İÇSEL BLOG :)

       Yaşımla mı ilgili yoksa karakterim ve kişiliğim ile mi bilmiyorum ama küçüklükten beridir içimde kıyafetlere karşı hep bir ilgi oldu.Annemin sandıklarını ve eski bavullarını karıştırmaya bayılırdım, bayılıyorum ve ömrüm boyunca bayılacağım galiba :) Peki ne yapmalı nasıl meslek seçmeliyim?
6- 7 yaşından beridir bu parıltılı dünyanın içinde olmak istiyorum.Renk renk kıyafetleri günün her saati görebilmek, insanların bunlarla kendilerini iyi hissetmesini sağlamak istiyorum.Baktığınız zaman gelir seviyesi düşük bir kadın öyle her gün her hafta ya da her ay kendine bir şeyler alamaz, kabul ediyorum.Sorun da bu değil zaten, asıl soru o şeyleri aldığında kendini nasıl hissettiğidir.Kadın her yerde kadın sonuçta ve her zaman bazı olumsuzluklar olacaktır.Klişe olacak ama önemli olan pes etmemek sanırım ve ne yapacağını bilmek.
       Bu blog'a  kendi yaptığım dıy çantamı konuk edecektim ama içimden bunları yazmak geldiği için yazıyorum.Açıkçası hala meslek seçimim net değil, sınava 8 gün kalmış olması da bunu kolaylaştırmıyor.Mimarlığı da yaratıcılığımı kullanabileceğim ve bir şeyler üretebileceğim bir meslek olduğu için istemekteyim.Umarım ileri de (ki umarım yakın bir zaman diliminde) cesaretimi toplayıp hayatım hakkında karar verebilirim ve ilerde bu post!a bakıp "iyi ki" kelimesini söyleyebilirim.Bu da böyle içsel bir post oldu umarım sıkılmamışsınızdır.Bu gün içinde stil post'u  gelebilir.Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. merhba :) ayakkbı çok çok çok hoşuma gitti ama belki her tarafına boncuk yapştırsan dha güzel olabilirmiş gibi geliyor :)) Yenisiniz burda sanırım ama blogunuz dikkatimi çkti açıkçası :)) başarılarnzn devamnı dilerm :)))

    YanıtlaSil
  2. bende öyle yaptım zaten çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil